Splošni pogoji spletne trgovine Optika Poljšak so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). S spletno trgovino Optika Poljšak (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje P-OPTIKA, trgovina in storitve, d.o.o., Ljubljanska cesta 26, 8000 Novo mesto, matična številka: 3911250000, davčna številka: SI 72546204, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Optika Poljšak). Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Optika Poljšak, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med P-OPTIKA d.o.o. in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe P-OPTIKA d.o.o. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Vrste uporabnikov
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Optika Poljšak prek elektronske pošte postane obiskovalec gost trgovine, s potrjeno registracijo v spletno trgovino Optika Poljšak pa postane član trgovine. Tako gost kot član trgovine (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Optika Poljšak.Obiskovalec lahko registracijo za člana trgovine opravi prek spleta. Enkratni vpis kot gost je omogočen samo prek spleta. Ob registraciji v spletno trgovino kot član trgovine pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana trgovine nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na optika.poljsak@gmail.com.
Dostopnost informacij
P-OPTIKA d.o.o. se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
-
- podatke o podjetju P-OPTIKA d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka),
-
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
-
- bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
-
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
-
- pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
-
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
-
- način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
-
- časovno veljavnost ponudbe,
-
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
-
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
V spletni trgovini se prodajajo sončna očala, korekcijska očala, kontaktne leče in ostali optični pripomočki. Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba trgovine Optika Poljšak ažurira in spreminja pogosto in hitro. Registriran uporabnik trgovine postanete z registracijo v spletni trgovini kot član trgovine ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost trgovine. Na prevzemnih mestih so posamezni artikli na voljo za nakup ter sta na njih prikazana Redna cena in Spletna cena. Redna cena pa je cena, ki velja za neregistrirane uporabnike, ki niso člani trgovine ali gosti trgovine in želijo kljub temu opraviti nakup na enem od prevzemnih mest / poslovalnic P-OPTIKA d.o.o.
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med P-OPTIKA d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini Optika Poljšak sklenjena v trenutku, ko P-OPTIKA d.o.o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila), pod odložnim pogojem, da P-OPTIKA d.o.o. lahko skladno s temi pogoji zavrne naročilo. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče, razen če takšno spremembo P-OPTIKA d.o.o. izrecno potrdi. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku P-OPTIKA d.o.o..
Načini plačila
P-OPTIKA d.o.o. omogoča naslednje načine plačila:
-
- z gotovino ob prevzemu*
-
- z nakazilom na račun P-OPTIKA d.o.o. po ponudbi/predračunu
-
- s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard® in Visa)*
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun P-OPTIKA d.o.o. po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena. Na prevzemnih mestih P-OPTIKA d.o.o. je možno plačilo z gotovino ali s s plačilno oziroma kreditno kartico. Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na optika.poljsak@gmail.com za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.
Izdaja računa
P-OPTIKA d.o.o. po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Cene
Spletna cena
Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine Optika Poljšak, ki so P-OPTIKA d.o.o. zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik trgovine postanete z registracijo v spletni trgovini kot član trgovine ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost trgovine.
Redna cena
Za nakup neregistriranih uporabnikov velja Redna cena. Artikli so na voljo za nakup po Redni ceni izključno na prevzemnih mestih P-OPTIKA d.o.o. Redna cena je praviloma višja od Spletne cene. Kupci lahko tudi na prevzemnih mestih opravijo registracijo za člana trgovine ali oddajo naročilo kot gost trgovine in s tem, ko P-OPTIKA d.o.o. zaupajo svoje podatke, uživajo ugodnosti Spletne cene. Kjer je ob artiklu izpisana samo ena cena, pomeni, da sta Spletna cena in Redna cena enaki. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo P-OPTIKA d.o.o. kupcu omogočila odstop od nakupa. Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino. Na prevzemnih mestih P-OPTIKA d.o.o. so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine Optika Poljšak. Vse objavjene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV.
Plačilo po povzetju
Ob prevzemu pošiljke lahko izvajalec storitev dostave poleg vrednosti računa zaračunala provizijo za plačilo položnice po svojem ceniku. Provizija ni vključena v ceno artikla in jo kupec plača posebej na lastne stroške.
Plačilne in kreditne kartice
V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji: plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice, po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo P-OPTIKA d.o.o.).
Postopek obveščanja o nakupu
Optika Poljšak naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. P-OPTIKA d.o.o. naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. P-OPTIKA d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih P-OPTIKA d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču, je P-OPTIKA d.o.o. izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do P-OPTIKA d.o.o.. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči P-OPTIKA d.o.o., ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, morebitne ostale artikle iz naročila pa dobavil skladno z naročilom. Če dobavitelj P-OPTIKA d.o.o. ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko P-OPTIKA d.o.o. naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. P-OPTIKA d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih P-OPTIKA d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču.
Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem
P-OPTIKA d.o.o. v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči +386 7 337 74 44 ali po e-mailu na naslov optika.poljsak@gmail.com. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.
Nakup za pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo ti splošni pogoji poslovanja.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: optika.poljsak@gmail.com. V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Ljubljanska cesta 26, 8000 Novo mesto ali ga osebno prinese na enega od prodajnih mest prodajalca. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam ali ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema vrnjenega artikla. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče! Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika. V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
-
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
-
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
-
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
-
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla? Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo. Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem atrikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila. Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: Ljubljanska cesta 26, 8000 Novo mesto. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov. Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine Optika Poljšak in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.
Dostava
Dostava samo v Sloveniji. Artikli, ki so na zalogi bodo praviloma poslani v 2 delovnih dneh od prejetega naročila.Za naročnikovo potrditev se šteje potrjen mail postavitve besedila, ki ga dobi na vpogled na svoj naslov. Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago ne bo na razpolago, bo o tem nemudoma obvestil kupca. V primeru, ko ponudnik pravočasno odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob registraciji ali naročilu. Če ob času dostave nikogar ni na naslovu, dostavljalec pusti obvestilo o prispeli pošiljki. Z obvestilom lahko prevzamete pošiljko na naslovu dostavljalca oziroma se dogovorite za ponovno dostavo. Praviloma dostavo izvaja Pošta Slovenije d.o.o., lahko pa P-OPTIKA d.o.o. za posamezno dostavo izbere tudi drugega izvajalca storitev po lastni presoji.
Oddaja odpadne električne in elektronske opreme (OEEO)
Ob nakupu nove električne in elektronske opreme (EEO) lahko brezplačno oddate odpadno električno in elektronsko odpremo (OEEO) na vseh naših prevzemnih mestih. Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO), ki jo boste prepustili, mora biti po namenu uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme enaka dobavljeni/kupljeni, prav tako mora biti število oddanih kosov enaka številu dobavljene električne in elektronske opreme (EEO).
Varnost
P-OPTIKA d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Varovanje osebnih podatkov
P-OPTIKA d.o.o. bo osebe podatke uporabnika varovala v skladu z zahtevami ZVOP-1. P-OPTIKA d.o.o. za nedoločen čas hrani naslednje podatke uporabnikov spletne trgovine Optika Poljšak: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z P-OPTIKA d.o.o.. P-OPTIKA d.o.o. navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Komunikacija
P-OPTIKA d.o.o. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska sporočila P-OPTIKA d.o.o. bodo vsebovala naslednje sestavine:
-
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
-
- pošiljatelj P-OPTIKA d.o.o. bo jasno razviden,
-
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
-
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
-
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo P-OPTIKA d.o.o. izrecno spoštovala.
Ocene, mnenja in priporočila
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov. P-OPTIKA d.o.o. omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih P-OPTIKA d.o.o. pregleda. P-OPTIKA d.o.o. ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni P-OPTIKA d.o.o. ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in P-OPTIKA d.o.o. dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. P-OPTIKA d.o.o. ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu P-OPTIKA d.o.o., vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na P-OPTIKA d.o.o.. P-OPTIKA d.o.o. ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. P-OPTIKA d.o.o. mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. P-OPTIKA d.o.o. ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
Omejitev odgovornosti
P-OPTIKA d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da P-OPTIKA d.o.o. ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo P-OPTIKA d.o.o. kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Pritožbe in spori
P-OPTIKA d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. P-OPTIKA d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem P-OPTIKA d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko +386 7 337 74 44 ali po elektronski pošti na optika.poljsak@gmail.com. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova optika.poljsak@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. P-OPTIKA d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si P-OPTIKA d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi P-OPTIKA d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. P-OPTIKA d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov! Pogoji veljajo od 14.6.2016.